24h購物| | PChome| 登入
2004-12-09 20:49:28| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

見工

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日要直上5個鐘~所以朝早同亞ling&珠一齊食完早餐先上去
我地又唔想甘快上普通話~hehe
普通話三個鐘都係度講’國家水平測試’真係想死
平時我地都會聽下佢講書~但係真係唔得
係度玩&講野...終於上完
class period~wp食lunch
sd早左成個鐘放~打電話決定做
通左~佢叫我立即去見...沙田市中心
joan帶我地去~~
見左~都幾好...係唔俾帶眼鏡
即刻呆左一呆~唔知媽咪俾唔俾呢
crystal之後去見~見佢o個個好似好衰甘
返到屋企問媽咪~佢話我自己諗~haha
不過如果兩邊都得就死喇~唔諗喇

台長: 小小人
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文