24h購物| | PChome| 登入
2004-12-07 21:54:18| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

早放

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早測a/c~都ok架
bal到個balance sheet,但係bank rec就...
算喇~上埋sd就走得lu...
我就去左搵mrs ma請假...等左五分鐘到
開頭都驚佢唔俾架~但係點知佢好順灘~成功
根住落canteen傾sd project
哈哈...我地用左5分鐘抽籤~基本上無做過
我同crystal就係canteen度當眾化妝
亞珠帶左粉底同眼影俾我試...試左好多隻色
佢地話橙色比較好&一隻唔知咩色
要儲$$$買
根住我地去左又一城行...睇下d化妝品
去左當當食野就走lu
~~~~~~~~~~~
聽日去機場la~興奮+緊張
今晚要搞下塊面

台長: 小小人
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文