24h購物| | PChome| 登入
2006-01-23 23:22:45| 人氣94| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

寶物尋歸底

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

huh覺得自己好懶=o=要寫日記啦!

破天荒12:30前去訓!!!!!值得一記~
今日ok凍...不過我個”高人一等”課室十級凍呀!!!著三件冷衫都凍到冰x__x好變態!

嘩哈哈今日問徐sir教e&m定waves先,個答案令我十分滿意^+++++++++++^

wow原來有個中三德社男仔用八千幾大元的LV袋返學!!連周sir都八到-.-
現在有bur怪, lv怪, gu怪XD


毛毛虫班德社子民都ok~~
覺得自己好似菲傭..要我折腰幫各位大爺小姐綁腳-,-
不過五位男士令我笑到趴地*v*好勝運動男人亦有他們的好處

直接去補習~~~頗想quit...又貴又悶又唔明又多學生又噪又多淫野
排隊交學費有人拍我, 原來是袁志樂...!
好鬼累

仲有好bulshit!!!果然寶物尋歸底-.-cc文化篇章竟然failed
好無奈...想不到會是這份卷! 唉成績表又多一片紅色=,=damn

仲有今日見到民民, load了十秒先記得他叫”mr. lee”...
之後仲捉住我傾計...果然the one care does not matter



23/1/2006

台長: 大孖^____^
人氣(94) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文