24h購物| | PChome| 登入
2005-05-25 19:41:08| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Neopets!!!!!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日幾早起身~~去搵"幾時都咁好"的husband~好曬呀=v=
kaka~lunch去"阿sim"餐廳食~~~我見到翻版余慕蓮~o~
好想去肯尼亞難民(=非洲難民)個生日party!!!!

兩點幾要返學-.-...
我見到gayan&陳慧欣!!!
練oral好無聊-.-又要錄音之後播餅帶再聽...悶鬼死
我覺得塵dun偽個hypothesis是錯的!
有人個honey好衰-v-"
同恆man行陣~~恆man話約八婆後日lunch呀!!!!!!!!!陳師奶一定缺席啦-.-

公園見到某自稱今年6A狀元-.- DingNeiNgShun

終於知道n年前媽媽關係閔政浩笑話-.-||
原來想講husband同閔政浩好似樣-,- 無奈

wow~原來neopets好好玩~~(表妹介紹妹妹,妹妹再介紹給我)
我今日領養了"特克"~~hoho
我想改名做"大舊飯"呀!!!!!不過不可以用中文-.-被迫叫DaiGuoFan



25/5/2005

台長: 大孖^____^

您可能對以下文章有興趣

人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文