24h購物| | PChome| 登入
2004-08-01 01:54:30| 人氣81| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

別人震撼vs 忙碌的一週 (26/7-31/7)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期一收到一令人震撼的消息,有人大方公開戀情,震蕩村中人人,除了我這個心境老到不能再老的老人家,我的感覺猶如聽到有人話"阿媽係女人"一樣平靜,不過我始終由衷祝福這一對,因為兩人都是"善男信女",希望兩方都可以更長遠更深入的發展啦,可能由於村中人人都受事件影響,有點失常........突然寫出許多感情文章喎。有人引enzyme 作比寓,聽落咁似 0 同 1這數碼理論同reaction machanism 理論o既,唉.........又有d 比人抄o既感覺不過應該可能係"英雄所見略同" 多d。

自始雖然我星期二至四都OT 好長時間,星期五得閒少少,不過夜到深一深先online,亦都比人埋伏到,追問感情問題.......真正實踐到xxx信箱的功能,經常要人發表個人意見,變成o羊o羊夫人信箱咁。不過有水吹下都幾過癮,又可以"竊取"同"窺探"到多方面的人的"思考"模式或者叫"靈格構造"都算幾大收穫!!!哈哈

星期六,史單尼一日遊,真正的令我直接接觸到這"一對",前後相隔一星期而已,不過果股氣息已經好唔同,無我想像中咁好玩..........我太古怪喇,可能由於這對真的很大方承認啦,真係玩唔落手...........不過補充一句,卡通歹角經常重複的說話:你地因住黎呀!我下次實唔放過你架...........之後敗走。

不過,北帝廟對開石灘太美喇,搞到我忍不住踏跳於礁石間,重影到好都多海膽,唔見過都唔知香港重有海膽係d 咁旺人氣o既地方,可能對鞋磨損得太利害,好滑,回程中差少少失足,好彩平日紮馬有功,幾下踏跳逢凶化吉嗟..........

之後睇了一會表演就出發尖東,比我發現特色建築物可惜相機出得遲未掌握到最佳角度,這建築物感覺有如外國人心中的香港的縮影呀!!!不過作為香港人都覺得真係好正架。

之後落吧食飯,再去MK可惜旺電關門了,黃金亦都..........

PS:雞仔媒人我最憎,斷絕邦交有可能。唔係我唔玩得,不過哩d野唔應該玩,哩個topic 唔可以話要好嚴肅但唔應該輕蔑咁對待,大家都咁friend,玩出火就唔好啦,我真係一個唔適合拍拖o既人,我想做的事太多,要改進的亦有很多,學人話齊:我有太多不足喇。而且今次牽涉的人物都有很多優點,不久將來必然找到更好歸宿,希望大家唔好拖人落水。

PS 2nd:都係未剪到頭髮,過多兩星期又就夠長紮辮..........


台長: 盡不同
人氣(81) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文