24h購物| | PChome| 登入
2004-08-01 00:54:47| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遲來的週記 (20/7-26/7)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近期OT 多了少許,而且受人之託要趕緊製作video,這篇悶悶的週記亦一而再,再而三的延期........

20/7當然是個大日子,因為yr 3 的成績終於公佈喇,不過心情沒有緊張,一是因為心裡有數,二是因為有工開有保障,成績如果不是相差太多已經沒有多大影響。結果,都係上唔到個網頁,不過後來係一個討論區中找到link 之後終於開估,成績不過不失,未跌出信心關口,不過稍為唔夠"勁",可能睇得"書"太多喇,應該勇敢d 睇少d 可能重好d,不過埋單,夠入city yr2啦。不過我始終志在搵錢先,未來團積多少糧草和經驗再半工讀啦。

回想起當初入讀HD都是想未來從事返老本行,雖然目前工作環境未及最佳,不過我覺得性質依然適合,果然當初無選擇錯,而且我亦唔想變成食書怪,我自問食書都掂,不過這樣讀書還有甚麼意義哩?況且入讀HD都係為分工,成績唔差已經綽綽有餘,又可必咁活剝生吞哩,不過說來奇怪,既然有飽嚐AL催殘的人現在才活剝生吞為搏好成績,點解當初唔咁做哩......................算,哩d 始終係人地 o既事,我唔會為哩個問題作出任何評價,始終為一個目標作出努力,方法當事人自己覺得正確就夠,而我亦欣賞這種態度;另外一些飽受HKCEE 磨練過的同學就真的應該受人尊敬喇,雖然方法唔係太正確,不過這分堅持真的令人佩服。不過我依然咁懶,聽日唔殺到黎都唔願郁.............

之後星期二至五都係OT,平靜無風今過去。

星期六,原本無得去o既書展,因為洗衣機提早送到而有得去,不過由於技術上有問題始終令我遲過預定時間入場.......總結:低科技野始終係要以武力擺平的!!!
書展的確多人,書的確唔合我心水,不過恨了多年,今次終於去得成,最後整返個壇同筷子就走人,跟手夜探金紫荊,拍下了............之後麥記再鬆人。

星期日,期待多時的米府遊終於成團,不過由於緊接書展,於是參加者減少了.....不過依然咁過癮,估唔到節拍game 咁受歡迎,可惜因為機組問題不能雙打,不過原本諗住教琴O既會長有出色表現,可惜臨場失準,Mic Sir 就突破唔到第一重三式,PaulPaul就起動不能,反而唔係經常出手o既隊長就表現異常出色........就咁玩到五點,之後打牌,食冰淇淋,再"老千拉麵"。緊湊的週末就畫上休止符。

PS:預唔到時間剪頭髮.........

台長: 盡不同
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文