24h購物| | PChome| 登入
2006-07-18 21:23:45| 人氣54| 回應0 | 上一篇

續...24/6...坦白

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

維繫雙方的感情...我相信除左相互關懷同體諒之外...最重要ge係坦白...雖然

謊言永遠都係不能被接受...但係如果係善意ge...我諗都應該可以原諒ge...


不過唔知點解對住佢...好似咩都暪唔過佢咁...我唔開心ge時候總係會被佢見

到...有好多野...比著係以前ge我...根本唔會同任何人去講...但係對住佢...

我真係有好想講晒俾佢知ge衝動...但係每當說話去到嘴唇邊都總係不其然咁吞

番落去...或者我已經習左一個人去面對每一件事...突然有個人去介入...(或

者咁講r...突然有個人肯主動同我分擔/分享)...真係有d唔慣...


話晒好多都已經係過去ge事....要講出黎ge話...真係需要好大好大ge勇氣...

所以每當我飲醉左...我先有個份所謂ge勇氣...雖然佢每次都同我講...""有d

咩你可以同我講...唔駛等你每一次醉左你先講...""...""我除左想做你ge男朋

友之外...我真係好想做你ge好好朋友...可以同你傾下心事...""...但係平時

ge我根本做唔到...而我亦都唔知幾時先可以踏踏實實咁放低係我心入面真正ge

包袱...

台長: ★.◤星雨◢..影..☆
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文