24h購物| | PChome| 登入
2006-02-20 11:40:26| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

情人節

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

個日佢真係打左電話約我去食飯...個時我真係又驚又喜...可能你會問點解我個日可以有時間同佢一齊過wo...諗番起都開心..ccc...

哈..可能真係整定掛...其實我本來都要陪我男朋友ga...點知佢個日一定要返學(佢之前幾日已經連續無返ga la)...所以佢7:00pm已經出左門口返學...then之後佢要返11點放第二朝8點...

個晚佢同我講中意我...我真係俾佢嚇左一嚇...因為佢之前咁樣..又點會有le個result le..???真莫名其妙...原來之前我有d misunderstand 左佢lo...原來佢個晚真係有跟住我..靜靜咁陪住我返屋企...佢唔係掉低我一個ga...我聽到個時勁開心lo...^.^因為我知佢有野做...加上佢之前又講過話唔中意我...so我真係唔想阻住佢la...咪叫佢快d去搭taxi去做自己野lo..我會自己返屋企ga la...個時我行左無幾耐...望番轉頭真係唔見佢ga...點知原來佢係一直都跟住我ga lo...

台長: ★.◤星雨◢..影..☆
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文