24h購物| | PChome| 登入
2005-04-16 16:42:51| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心情好down

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知點解呢排愈黎愈容易喊......~_~

就好似琴晚咁..我都唔知點解我會....d眼淚不停咁流出黎...佢不停咁問我做乜喊..但我只係搖頭作回答....其實我真係唔知點解....

傷心會流眼淚
開心會流眼淚

我只係知自己變得愈黎愈軟弱..愈黎愈經歷唔起d咩風浪...唔知係我已經無咁能力再去堅強呀?? 定係已經俾佢仲壞左????.....

佢對我好...竟然令我覺得欠左佢好多咁....原來人真係自私ga...我以為佢會開心...但係其實原來我一d都唔了解佢...我諗我真係要企係佢個角度去諗下...佢需要ge唔係只係我一個...而係仲有朋友呀...原來佢都好似我ga...朋友對我地黎講都係好重要ga....我諗我好好彩lo..身邊起碼都仲有simsim 同大眼...但係唔知係佢身邊ge會係邊個le??...(.我好小聽佢提起)....咁又係....或者我唔應該去霸住佢.....因為佢唔係淨係屬於我一個ga....佢都應該擁有佢ge生活圈子....其實一早我就應該明白佢ge感受...因為我地都係一個好怕寂寞ge人....

台長: ★.◤星雨◢..影..☆
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文