24h購物| | PChome| 登入
2004-04-17 16:45:33| 人氣137| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

充實

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日英文堂派了一份test. 我做完之後都覺得okay,但係一定唔會高分.因為我真係冇mud上過堂,所以唔知呀sir要求同埋寫呢份test應該要注意的地方.哈哈,出乎意料,又比我想像中高分喎--B.

落堂後ray,展,賢,輝.jessica同我去左新can食lunch.一路食一路傾下打warcraft的心得.呀ray同賢傾到雞叮唔斷,on the other hand, 唔係好鍾意打機的展就dead左.

突然間,呀輝提意去打warcraft,我梗係唔會"粒水"啦!哈哈,今次連呀賢都有去啦,於是出左JORDAN打.本來諗住去一間$6/HOUR 的鋪頭.點知冇左,局住去間貴一倍的.去到佢地問我介唔介意打間咁貴,我梗係唔介意啦.咁難得先齊人,唔打咪好掃興!?
其實我之前都識玩架,不過係你地兩位高手面前,我就變成初學者一樣~要跟你地學下點打先得,下次一定kill多過10隻怪獸!同你地去玩,今日有d重拾YEAR 1 無憂無慮去玩的感覺,好舒服呀!~

跟住就返poly,上左福記睇Kitty同Crystal打隻鬼game.他們就好像兩個小女孩,媽咪剛剛送了部遊戲機給他們.著了迷一樣~!

等到6:30pm,返poly踢波.今晚妳也有在場看呢!~我們有開賽初段已經落後三球,這時,我心諗"唔係掛!?雖然個陣唔係好勁,但都未至於比人數呀!?".唔理得咁多啦,追得一球得一球啦.果然,呀展打開了決口後,我便連入兩球.最後 WIN 6:3,反敗為勝!

夜晚一起看中國對伊朗,哪個球証真的不professional,經常作出錯誤的判決!雖然中國的實力是比伊朗低,但球証的表現也是勝負的關鍵!看到我們很憤怒呀!~之後我們便去食晚飯了,成11:00pm啦.

P.S. 深夜3:00am竟然做緊"富貴逼人",同妳一齊睇 ~Good AR !

台長: Danny仔
人氣(137) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文