24h購物| | PChome| 登入
2005-12-20 22:15:06| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

界外效應

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

wto......
唔知點解hk要攬屎上身...
見唔得有咩好
只看到壞處
我連政府幾時決定搞都唔知
佢有冇問過我地...政府有冇放我地在眼內
如果說對我冇咩影響
咁政府又有冇問過商戶
...明顯就是政府做成的界外效應
但法例上...卻沒有這樣的一個人有責任賠償
...
一個失望的政府
說什麼增加人流
再補充一句, 不過暫時仲未諗到
...
xmas , 條街點都會多人架啦
...
其實個時, 佢地點都做唔到生意...
政府可補貼佢地的rent
然後叫佢地關門...
亦都等佢地做生意的不用提心吊膽
其實賠cost都不夠的...人地唔駛食咩
不過政府唔知佢地每天profit是多少...賠埋profit, 有點那過
好像說唔做野都有$ earn...
...
黠講都好, 政府是低估了搞wto的風險...
或是說...佢根本冇諗過...
...
我覺得唔好怪kroeans...
當一個人咩都冇既時候...(仲要係-ve)
咩都會做得出
其實佢地明顯是有組織去做...
korean係政府冇$$的時候, 每個人都賣自己的資產去幫政府
咁香港人又做唔做得出...我地只係不停地話政府...(雖然的確需要鬧...)
從農轉工亦是一個很深的問題, 誰願意放棄所有, 從新來過
我不明的是....從農轉工會發達的話...
邊個再種野...
說到尾, 其實是人發達了做只deprieve窮人 (農民)
大家都係做野, 做手袋的可以earn 幾千蚊per bag
種米的, 辛苦種一袋就得個幾蚊profit
有冇人諗過可以提高米的價格呢...
冇可能
呢個世界就係咁唔公平...
仲係要有窮人...
當生命冇咩價值的時候, 佢地都係盡力fight 而已...
是廢話, 但係如果佢地生活得好好, 就唔會搞d咁既野
身不由己, 其實顯得佢地額外可憐
_____________________________________
本來只想寫界外效應的...還是說了他們

台長: eggegg
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文