24h購物| | PChome| 登入
2005-06-09 12:19:19| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無奈

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

當時我想寫的答案, 也想寫a case > b case
不過最後還是寫uncertain...
真係任我寫...咁就冇左個sub grade...
其實個答案都係任佢地講, prof的reply超廢
講d佢唔agree同我已明的野就算...
佢係prof, 佢可以咁講
我係學生就係講十句都唔夠佢一句架啦
...無奈...
息事寧人...
唔想再放低自己樽鹽,為左個sub grade窮追猛打...有咩謂...
總算為自己fight個...no regret at least...
佢唔俾就算...有d人就係死胡同...
好似sweden個果咁...3,4封email都係唔理你...
第2個prof,一封就加一分俾我...
由b變a,可能已經用盡運氣了...
雖然成份paper都係錯左半條同在absoulte權威下,我錯左半條
不過a都好架喇...拎左11個a同7個a-都冇a+出現在我的transcript
我可以話俾人聽,學校不會給人a+,kaka......
今個sem已經表現得幾好架喇,3個都係a, 以往都係2a架+一兩個a-架jar...我lucky的話應該可以改寫為a+,2a,2a-,1b+...其實都lucky架喇,讀6科都dean到...真係實力既表現...事實上,除左普通話同上個sem的兩個廢profs,所有都above mean不小...6b+.3b,1b-,1c就係residual喇...其中一科b是above mean的......6科b+,至小5科是above mean一個sd以上...
總結大學成績完畢喇...有血有淚...

昨晚看完戲...搞到唔敢去london...因為個度有........
驚...驚...


my wise teeth ar...
dd come and accompany ee ar

台長: eggegg
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文