24h購物| | PChome| 登入
2006-02-08 21:48:33| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

平凡的一日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日過咗平凡的一天。
賴床、遲到十五分鐘、隔離個同事請病假(其实我同另一個人都做到快死)、狂灌柑吉+ FF、食Lasa 麵& 唔想開OT.
已經累到在5分鐘車程的小巴也能睡著..返到屋企當然即係熟睡如泥。
訂咗Forbes仲未送嚟.. ^&@%#&*$ 忍多一個月,再無就訂Economists.好想揾人同我夾份訂magazines yo..可以多訂後款Y ma..

自從屋企有部newPC 后,就好鐘意返歸。重俾我發現有3000幾首mp3, 重點係以前好鐘意聽但唔知セ名d英文歌都有,好感动呀!我們的主題曲、抬起我的頭來,As long as you love me, two become one, show me the meaning of being lonely etc. 好正呀!勁開心~ 開心到竟然想收線聽mp3, 都算少有. 睇嚟...priority 低咗d tim.. 我竟然仲型到話以后都唔打比個隻豬..好彩有雅文同埋mp3. 其實唔一定歺歺都擦歺勁,有時食到清淡d 都好開心賩(當然要睇人)..

Work, Eat & shop...3 words to describe Hong Kongers.
From LonelyPlanetBlueList

台長: 阿寶
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文