24h購物| | PChome| 登入
2004-02-25 23:55:34| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

阿寶飲食日誌

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

<施寳號航海日誌>己經過去咗啦,依家只有全新推出嘅<<阿寶飲食日誌>>。朋友們都說日記不是為別人而寫,所以應該隨心所欲地寫,就正如我並不是為了別人而活。

我最鐘意寫嘅就係吃喝玩樂、生活瑣事。(尤其係食!)同我熟嘅人or 曾經同我食過飯嘅人都知我勁鐘意食,仲食好多添!希望能夠成為一名食家,因為我嘅味覺很敏感。為了一嘗這種滋味,我將会在食方面著墨多d。呵呵!如果大家有好嘢食介紹,請留言呀!

呢兩日狂食咗好多嘢:印度歺、類似"痴飯"的飯團、串燒、TCBY ice cream、糖朝嘅楊枝甘露(好難食!!千祈咪食!)、IFC 某間就嚟執嘅coffee shop 嘅blue mountain (但經我加多奶後,變成mocha)、香芒雪花卷、炸香蕉豆沙等。好enjoy 食美味的食物~~可惜,今日非常肚餓時,手持飯團的我趁四下無人時正在狼吞虎嚥突然被一名朋友發現。仲被揭發我當時正在走堂...超樣衰!加上當時大風,頭髮凌亂+狼吞..唔怪之得佢閃得咁快。

節目方面,發現了好去處。If 有機再去,一定會影低去同大家分享。


有緣千里能相逢。
等待相見的一刻。
我等的人,他有多遠的未來?
等着一個能夠和我分享甜酸苦辣的人。
等待着一份美味情緣..

台長: 阿寶
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文