24h購物| | PChome| 登入
2006-11-04 21:23:32| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

@ _ @ 有 工 番 的 我 @ _ @

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

! 又係好耐無打日記啦……唉……好似忘記左日記呢回事……唉~~~~

! 今個星期開始有 assignment 做啦~星期四 present 左 ITML,當然無咩大問題啦~但……見到有 d 組……真係笑爆咀……印象最深係第一組同最後個組……

! 先講第一組啦……係 yr2 o既 computing 黎 ga……即係我師弟啦……第一個講野……係痴脷筋 ga……到佢 partner present……佢……把聲已經好沉……仲要低頭望住張紙講……仲要好似好唔願意 o既 聲咁 pre……我聽左幾句……已經忍唔住係度笑……但因為有人 present 緊……我都係低頭笑……點知都比人聽到……哈哈~即刻有個人同我講~~~哈哈~你做咩笑人 ar~~~好過份啊~~~哈哈~我即刻話……i am so sorry~~~哈哈~但真係好搞笑……佢一 pres……我就忍唔住係度笑~~~哈哈哈哈~我聽左咁多年 present……真係未聽過有人 pre 得咁搞野~哈哈~真係超爆笑~

! 到我地組 pre……當然問題不大……一向 present 都係好普通咁過~無咩比人插~都無咩特別 pt 講到~哈哈~到最後一組……本身聽左咁多組 pre……其實個頭已經有 d 痛……咁最後一組 pre……最初都無咩事……點知……到最後一個……就出事啦~佢係一個女仔……個樣算係我地呢班 ge course 入面最靚個個~都有小小身材……點知……佢竟然係照讀……好書面語咁讀……shit……再望下佢讀 o既 野……其實係同佢自己份 slide 入面 o既 內容係一樣 lor……唉……我唔知係唔係佢無 present 過……所以先 pre 成咁……真係好唔得……最唔得係……佢地搵料 support……竟然係去左 geocities 個 d 搵……其實我一見到佢開條 link 係 geocities……已經知出事……因為呢 d website 係個人網站……即係……寫 d 野……唔知係真定假……唉~佢地仲要當住阿 sir 面開……阿 sir 一見到……即刻話下佢地呢組……好彩今日阿 sir 心情好……如果唔係……死硬……

! 星期四見工……發生左 d 好搞笑 o既 野……咁我10:45 就去到間野等 interview……咁去到……等左陣……就入左房填 form……填好……就有個女仔……叫我去 typing test……估唔到……狀態大好……以前 ce 我打字都係去到 45 - 49 wpm……點知個日打……一路打……都唔覺得有咩特別……到佢出 result……我竟然係打到去 57 wpm…… =_= 我自己都呆一呆……仲要係得一個字錯左……其他 o岩 晒 =_=……咁我本身就 in 一份 $45 per hr o既 工……番夜晚 ga……佢都話我 ok ga la~之後就同我講……其實我地公司都請緊 data entry =_= $40 per hr……一星期都要番兩日……咁我都覺得 ok la~反正有時間……之後 in 好晒……就順手幫埋度爺問一問啦~之後閃人……係 in 緊期間……之前 apply fadex 個份……又打黎叫我去 in……=_=突然之間……好多工比我揀……我最後都無去到 in fadex la……因為……我覺得……人工又無咁高……又要 d time 好趕……所以就無去見啦……過左一陣……頭先 in 我個女人就打比我……叫我星期一番工 =_=真係快手……宜家我好希望 ibm 可以請我……點講……個公司名都大好多……加上……份 job 個 title 係叫 data entry clerk!有 clerk 呢個字係入面……咁我第時出黎搵工都可以叫做有相關 exp……我真係好想好想 ibm 請我……如果到時 grad 左……佢公司又有位……順手做埋 full time 就仲好啦~pt 都有 $45 per hr……咁 ft 一定唔低個價~加上學下野~goodgood~~~

! 番到學校……打比度爺……佢竟然諗都唔諗就話無興趣 lor~我屌~又叫我問~以後都唔會再幫佢問 lor~次次都係咁~仆街~食能屎啦去~你老味!!!

! 星期三同左高佬,度爺出街~睇左 死亡魔法,意料之外好睇~個 ending 好正~推介推介~~~

! 聽日同老婆睇戲~啜啜~見到要啜啜~好掛住你個豬~

台長: 超人
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文