24h購物| | PChome| 登入
2006-09-25 17:28:30| 人氣66| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

㊣ ㊣ > 兩 周 年 快 樂 < ㊣ ㊣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 = 24 個哈
即係 24 個月的開心啊~~個個月都係 哈~
老婆~2 年啦~我地過左 24 個月啦~
啜啜啜~
可以去註冊結婚啦~

我仲記得我地點識 ga~,哈哈~我仲記得 d 野 ga~仲記得去完二嬸屋企……比二嬸睇完相,二嬸講左句~如果過到 2 年,你地就會問題 ga la~哈哈~當時聽完……我都無咩野……因為……我本身唔係非常信呢 d 野,哈哈~但老婆大人信,搞到我宜家都有 d 信 =_=”,由二嬸講完 2 年之後~,我同老婆就覺得……好似有個目標咁~向住個目標去…… 2 年,係今日~到左 lu~哈哈~我地可以開始 save $$$$$ 結婚 lu~哈哈~真係開心。

之前星期六老婆又通頂~咁老婆通完~就過左黎我度~因為老婆早收~過到黎……老婆去左沖涼,食左 d 野~之後~~~~~~老婆就訓左~哈哈~老婆訓得好搞笑 ga~我諗我一世都唔會忘記~哈哈~之後我去左飲茶~就出左去~點知番到黎~老婆已經醒左~哈哈~之後仲要話我~話起左身就唔見我~哈哈~傻豬~啜啜啜~下次帶埋你去飲茶啦~哈哈~

啜啜啜~2 周年快樂~啜~我愛妻子欣欣~

台長: 超人
人氣(66) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文