24h購物| | PChome| 登入
2005-09-07 17:33:30| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

@@@ 被玩的人.... @@@

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前星期……有人係度玩我……邊個?仲有邊個可以玩到我呀……當然係我個傻婆啦……

前星期日……我同傻婆去左 tst……佢諗住瘦面……咁傻婆話……金馬倫道隔離就係……咁我睇左 map……b2 出口……去到……過左隔壁個條街……有人竟然同我講……其實我已經唔記得左係邊……算啦……之後諗住行下睇下會唔會諗番起……咁 o岩 我又看到有中銀……因為我想入錢……所以就周圍搵下有無 hk bank,諗住拎錢去入番……一路搵搵下……行下行下……好似行到去一條叫做 金巴利道 o既 地方……之後有個女仔比左張紙我……個傻婆就話……好似係呢度……但間野唔用左……佢話就係派傳單個女仔企個間鋪……話宜家變左做豐胸……我諗我由 金馬倫道 行去 金巴利道 都要 15 分鐘……算啦咁……之後又行番去 金馬倫道……搵第二間……搵到 la 今次……點知上到去,間野 o岩 o岩 close……= =,咁諗住去食野啦……我自己就諗住去新港 citysuper 食 ga……但傻婆又唔想……好啦咁……去左 mk……諗住食其他野……點知……落到 mk……只係行左一陣,就閃番去 shatin…… = =

成日比人玩……下次玩番 d 人先~
呵呵~
死梗啦你~

台長: 超人
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文