24h購物| | PChome| 登入
2005-03-29 11:33:26| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 開 心 四 天 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢幾日放左四日假,太耐無放假啦~仲要連續四日,所以一早就 plan 定日日都見傻婆~

25/3 我地 o既 半年記念日,哈~真係快~不過所有發生過 o既 野我都記得,傻婆~我講過 ga~我地咁難得先可以一齊,我一定會珍惜你,愛惜你 ga~啜~

26/3 今日個傻婆過左黎我度~哈~睇 龍鳳鬥 ,都唔錯,不過個 ending 就……哈……今日好開心 ga~哈~終於可以同個傻婆一齊訓~啜~好鍾意係張床度 o既 感覺,就算唔係咩,個種 feel 都好好,距離好近,我係一個好奇怪 o既 人,我對女朋友無咩要求,總之我一望上去個種感覺反而更加重要,我係一個重視感覺 o既 人,哈~不論咩事,做事又好,對女仔都好,我都好講個一刻有無感覺,如果有,我會好努力去做,如果無,只會以一種交功課態度去做,哈……不過放心,我有左你,我對其他人 o既 感覺已經變得唔重要,因為我已經搵到一 d 比感覺更重要 o既 野,就係你呀傻婆~啜~

哈……死啦……講到唔知去邊 tim……哈……今日我想送埋傻婆上去 ga~我好想見耐 d,我地好難得先可以見咁耐……可惜時間又過得咁快……唉……啜~

27/3……比阿媽迫左係屋企……勁悶……又唔記得有功課呢樣野……所以就係屋企打機……= = 勁悶……原本好開心……變到……好無奈……

28/3 哈~又見個傻婆~個傻婆今日一早就過左黎,同我食 lunch~哈~食完就入左房~又有 d 熱……所以開左冷氣……啜~又係床度傾計~哈~之後仲搞笑,……量野……~哈哈~估唔到呀~

之後2:45 就出發搵大妹 la~係 bus 度同傻婆傾左 d 野~傻婆~原來呢個傻婆都有 d 工唔想我做~驚我有危險 / 辛苦~哈哈~傻婆~啜~抵錫。

去到沙田,竟然見到傻婆個 女麻 女麻 同 阿爺……經過上次電梯事件……我都有 d ……唔自然……好彩好快就閃人,番到去~個傻婆又比 殘酷一叮 迷住啦~我就去左睇 newspaper~傻婆睇完就落左去打波啦~哈~打打下……見到有個 哥斯拉 出現……一個大肥仔……不過又搞笑 wor……傻婆同大妹話見到個肥仔成日幫我執左波先幫自己執……哈~不過佢 pass d 波就勁大力……好彩都可以用單手 '痴' 落黎……之後仲要比人問左兩次鬥唔鬥波……哈……唔啦……宜家我諗要鬥波……要先同 d o靚 仔打住……熱下身……先好同 d 人鬥啦……如果唔係……一定跟唔上……

但大妹又諗衰野啦……想用個波掉個肥仔……嘩……唔好啦……做乜歧視人呢……佢都唔想 ga……好彩最後以大妹 o既 無敵功力……掉唔中……之後都番上去啦~哈哈~~飲完湯我同傻婆就閃人~去過二人世界 la~

番左美林~傻婆就話今日我話事……想食乜都得~哈~正傻婆~不過最後都係揀番傻婆最愛~快餐店~啜~傻婆~呢個衰婆~影相~仲要用我個頭個張做 wallpaper~啜死你~我用 d 傻婆話樣衰 o既 相黎做 wallpaper 先……呵呵~

今日番工 la~宜家都無乜緊張~第一日……都唔會有乜做……睇下人地點做反而多 d……不過聽聞……同我 partner 好似係一個……女仔……仲要比阿飛叫做 金魚婆……阿飛話……佢好主動……仲要講 d 你估唔到 o既 野…………有 d 驚……會唔會比人食左~?但個女仔阿飛話我見過……我諗我記得邊個啦……

啜~傻婆~雖然我身邊宜家多左 d 女仔~但我最愛 o既 永遠都只有一個~就係你呀~老婆~啜~如果對個 d 女仔有感覺~我都唔會理 ga~因為我有左你~已經乜都夠 la~啜啜啜~我愛你~老婆~

台長: 超人
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文