24h購物| | PChome| 登入
2005-01-14 02:33:24| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 噴血 present week *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

宜家就 2 點半……我都未訓,就知我幾慘……宜家仲做緊野……天呀……聽日仲要 8 點番到……不如比把刀我啦……

呢排好難得留係學校做野做到咁遲,但呢排 present 睇到好多野出黎, alan 個組已經成為新一個克人憎組;原來 ronald 都係好 cheap,問佢一個字 ej~又好似當我問佢拎黎抄咁,有病嗎~?阿度都唔好得好多,一 team人,你明白一 team o既 意義嗎~?有人做得唔好,其他 teammate 當然要出多 d 力去幫手啦,呢個係應該 ga~,當然唔做野 o既 人都有問題啦,但就要睇下係咩問題,好似我同高佬咁,都唔識,點整~?interface 都唔知點整~,點幫~?d code 更加唔駛問,一定唔識啦,點做~?你認為我地真係好想見你一個做晒,我地又幫唔到手嗎~?咪白痴啦,我係一個懶人,但我唔係一 d 唔做野 o既 人,不過算啦,宜家真係好清楚知道,求人不如求自,真係去仆街啦~好憎比說語我聽 o既人,收啦~成績勁又點 je~做人原則同本質先係最重要呀~off 啦~真係越黎越憎 d 人為左分,連人都變晒~仆街吧~~~!!!!!

上次有個衰婆呷晒醋,哈哈~事原係學校做野啦,咁 208 一向都多人 ga 啦,我地都係係 d 死角位做野,做做下,我隔離有一大班女仔傾緊野,咁以我份人,當然係當佢地透明啦,都唔識,梗係唔理啦,加上自己大把野做,邊有咁多時間理人。咁我做做下野,因為睇 d code 睇到眼都花埋,又要改勁多野,咪係度……唉……咁樣 je~隔離個女仔就即刻係度笑,我即刻心諗:笑我~?笑乜鬼野呀……個人已經做到好煩 ga la,但又唔 sure 係笑我,我就望住佢(則面),睇下係唔係笑我啦,之後我諗佢見到我望住佢啦,佢就又係度笑,我心諗:呢個人係唔係白痴~?唉一句有乜好笑~?不過在於我有禮貌立場,我就講左句: sorry~之後就掉轉頭繼續做野啦,點知做做下,我又癲癲地,望下周圍,發現原來個女仔隻手,同我拎住 mouse 隻手只係差一隻 mouse/手位……心諗……都係拎開好 d……

呢件事比個傻婆知道左之後~哈哈~d 人即刻呻醋,我心諗,如果個女仔係伸手去握住我隻手……就算我宿……我諗都比人斬死……哈哈~傻婆~乜我似 d 周圍撩女人 o既 人咩~?never!!~

台長: 超人
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文