24h購物| | PChome| 登入
2004-11-14 23:33:22| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* movie 一天 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢排傻婆成日過黎,哈哈~好開心,不過……到聽日就……應該小好多 ga la,因為傻婆聽日開始就要番工啦,之後就見得小左好多,唔可以好似呢排咁,成日見,只係得星期五同星期日可以見……不過唔緊要,拍拖唔等於要成日見,相愛都唔一定要日日見,只要大家有心,唔成日見都可以好長久 ga。

其實同左傻婆一齊到宜家,我都好開心,係……個時個頭可能開始得唔太好,因為我個時仲有 mango 同我一齊,係我一腳踏兩船。其實我都好明,我可以話係一個賤人,因為第二個好,就想同舊個個散,但我係有原因,太唔夾啦,加上重點係,真係……過份 lor……點解可以好似老馮咁……。其實個時我都想散,散係遲早 o既 事,但我唔想拖,一拖對我地三個都唔好,所以我好快就決定左散,好突然咁就散左,可以正正式式咁同傻婆一齊,到宜家我地都好開心,好珍惜每一次見面,好想時間停係度,我都變得無所謂,我記得之前同 mango 一齊,有時太累 or 唔想用咁多錢 or 覺得遠……而唔送佢番屋企,當然到後期小左,因為比人插。但同傻婆一齊,我真係好想送,唔會話唔想送,除非真係好累,如果唔係都會送,因為好想見多陣,見多一分鐘都好。可能一開始已經小見,所以更珍惜啦~哈~

今日睇左兩套野,一套係 吾妻 16 歲,同 驅魔人 。估唔到 bt 宜家咁快就有咁高質素 o既 片 ar……上得幾日都有咁好畫面,正。套野都唔好,無乜悶場,由好笑,到後期好感人,哈~都係韓片 o既 劇情 la~。之後睇 驅魔人 ,可能細細個覺得好驚,所以好有陰影,但睇完……又唔覺得太恐怖……之後就同左傻婆同家人去左食飯,間野……唔太得……

台長: 超人
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文