24h購物| | PChome| 登入
2008-08-22 19:30:07| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

朋友

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排, 睇左一本書內幾個章節內容, 令我回想起五年前的自己, 發覺有了大改變... 生活改變, 工作改變, 工作態度改變, 價值觀改變...

然後諗起自己對"朋友"的睇法亦有了好大的改變, 心想究竟點樣的人才有可能係自己真正的朋友呢? 我諗當中元素要包括, 當彼此間即使唔係認識好耐, 甚至唔係十分相熟, 相處時間唔係好多, 但仍然與我坦言相對者...

令我諗起尼幾年, 因工作關係而認識的幾個人, 雖然唔係識左好耐, 唔係接觸好多, 甚至唔係好熟(因為比較近期吧), 但仍可以向我坦言, 甚至給予關懷, 真係好多謝佢地, 隨著工作的轉變, 時間的流逝, 或者我同佢地之間距離會拉遠, 不過我覺得, 人生中曾經有過咁樣的朋友出現, 已經好幸運了.

台長: 小雲雲
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文