24h購物| | PChome| 登入
2008-05-28 01:34:15| 人氣56| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

我的存在價值為何??

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝未瞓醒的狀態下渣車返工, 行行下, 突然諗起一個問題, 究竟點解我會仍存在著呢? 我的價值係咩呢?

如果只為吃喝玩樂, 交朋結友, 我唔需要生存二十幾年咁長丫! 因為小學時代永遠係最開心的, 雖然以前個性內向, 唔鍾意亦唔識同同學傾計, 但都有幾個小學同學一直keep到依家丫, 只係上中學之後至正式開始學習點樣交朋友, 遲左少少啫!

如果係為投身社會大學而生存的話, 其價值好似唔夠支持性, 因為工作中雖然識到好多人, 學到好多事, 但同時亦見盡人心百態, 喜怒哀樂盡在心中, 這樣的生活我唔太喜歡.

如果為了共聚天輪樂的話, 就更加不成立了, 我甚少有機會感受到咩叫安靜的屋企, 除左兩老去大陸一日遊之外, 唉~~

每日返十一/二個鐘頭工, 晌公司受盡上司同事無理憤言, 返到屋企再受家中人怒罵數小時, 直至睡前為止, 夜晚瞓覺長期失眠或者發惡夢, 根本未有一日出現耳根清靜, 更難以可以心靈安靜, 近排我開始要靠安眠藥至瞓到覺, 我亞頭日日都叫我唔好食藥, 但...唔食的結果係抗奮成晚瞓唔到, 我開始步我一位朋友的後塵了 :( 這樣的生活, 我不能接受話係: 我的存在價值就是如此吧了! 如果係咁我不如不存在好過啦! >.<

其實, 近排有兩位相熟但唔係經常聯絡的朋友, 晌我向佢地訴說事情時, 曾突然話覺得我”好寂寞”. 其實我自己都覺得, 但諗深一層, 究竟我係”寂寞”定”孤癖”定”自閉”呢? 我都唔知, 唉!~~ 唔通尼個係我存在的原因???

其實我最希望我存在的原因是為左追求寧靜的生活, 但似乎難以達到! -_-

台長: 小雲雲
人氣(56) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

Carl
並唔係個個人都鐘意同人嘈交,係視乎妳用咩眼光對人jie,嘗試換個心境,或者妳會好過d
2008-05-29 08:03:54
版主回應
我試緊食不言, 寢不語, 聽到當聽唔到, 唔知咁會唔會好d呢?!
2008-05-30 01:45:21
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文