24h購物| | PChome| 登入
2007-01-29 04:41:54| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

睇戲前後

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由周六晚三點瞓, 一瞓就瞓到周日晚七點, 瞓左十幾個鐘, 好勁, 勁到我都唔信; 起身約個朋友去睇子夜場, 原因係佢又係瞓左大半日, 好精神, 於是我捉佢去update一下, 去戲院睇下戲.

今晚睇左由劉若英同古天樂演的"生日快樂", 內容好簡單, 我朋友睇完話太表面、大路、到喉唔到肺,我反而覺得好似睇緊記錄片咁, 因為裡面的男主角小南與女主角小米的關係及事情, 都令我想起一個居於外地的朋友, 一個曾經在我心情唔好時給予我很多安慰及關心的朋友, 及後我亦曾只因他的一句關心說話而感到無比的喜悅, 不過心知道我同佢永遠都無可能的, 所以一直都無太在意自己的感覺, 不過間中佢返澳門時我都會唔知道佢返過黎的, 我會因此而感到有少少不快, 可能因為我地的相熟程度未到某個等級掛!!!!

而小南同小米後來的"好朋友"關係, 亦令我諗起我尼個朋友同佢女朋友的情況, 簡直係一模一樣咁, 不過他們現在應該仍在一起的, 我成日會諗, 我尼個朋友唔知會唔會有一日返黎澳門同我講要發請貼呢?

總括黎講, 睇尼套戲就好似回想返一D關於我朋友的事咁, 感覺好奇怪!

台長: 小雲雲
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 個人訊息分享 |
此分類下一篇:我...唔知想點
此分類上一篇:Result

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文