24h購物| | PChome| 登入
2005-06-25 11:59:42| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心情複習=???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我last day返工了, 但心情好複習, 事關我到昨日至可以肯定今日係last day, 仲要俾我上司話唔知我同人事部的主管講過D咩, 所以詳細的要我自己同對方職絡, 真奇怪! 好似係佢話佢同對方傾下先的, 對方又係話同佢傾下先, 咁我緊係唔會見到其中一個就亂講野啦! 一段少少的對話就搞到我上司昨日好似講野有骨咁, 句句想罵人, 我心諗: 大佬, 都last two days啦! 使唔使仲發火呀! 我都俾你射穿灑啦! ~~~~ 最慘係我昨晚仲要考試的, 返到去對住份卷完全好似無讀過野咁, 讀的同出的完全唔同, 唉! 還望亞sir手下留情俾我pass啦!

到剛剛, 我至聯絡到人事部主管, 佢講得好好聽, 話幫我check番睇下今個月點計數, 事關原本負責的同事not in Macau, 但...我怕佢會忘記, 有D唔放心添! 唉!~~ 考試流流至搞D咁O既野, 做咩年年都係咁架???!!! 睇黎今段考試凶多吉少了~~~~

台長: 小雲雲
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文