24h購物| | PChome| 登入
2006-12-20 13:35:53| 人氣28| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

回:又到聖誔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

講x’mas講生日實在太多野講所以我係自己個blog到回應番你..

x’mas一路對我黎講都無咩特別.. 因為近呢幾年氣氛已如前幾年唔同..雖然周圍都有好多聖誕禮物買但係都無咩係特別既.. 無咩係特別靚. d人只係將d聖誕裝飾放係一d普通既禮物上面去賣之賣.. 而d賣既野就越黎越貴.. 根本買唔落手既.. 想去食餐飯就到到都加晒價呃錢.. 好掃興囉.. 唯一好既就係有幾日假放下囉..

生日.. 年年生日都好驚要自己一個人好lonely咁過.. 有d人可以自己靜靜咁係屋企過但我就唔得囉. 我根本唔係個d咁既人. 我一向都鍾意熱鬧更何況自己生日, 唯一一日自己做晒主角.. 好在.. 過去咁多年都有人陪我過. even我無拍拖都好. 都有朋友陪我過.. 不過今年.. 差左d. 因為我唔鍾意大家送比我既生日禮物. 我一d都唔鍾意. 開個陣勁失望.. 我明大家有難處因為某一d人企硬話買呢樣, 我亦都明某人點解要咁.大家對我都好細心好有心. 不過我情願要一樣我無既野instead of我已經有既野囉.. 仲要係我屋企仲有一個新既係度未開既..我為咩要同一樣野擁有3個呢? 我已經將份禮物比番送比我既人. 換到就換. 換唔到既就算當無收過生日禮物好過見到唔開心.. 一年先有一次等到有禮物收但就收到一份唔鍾意既.. 你唸下個失望程度有幾高有幾唔開心..
多謝你送比我既公仔.. 講真. 公仔比起個L.V.係平好多. 不過我鍾意個precious moment多100倍.. 我唸你見我拆禮物既時間你應該見到我個樣已經show左出黎啦..

到暫時為止. 今個聖誕過得都係一般. 無咩特別開心或唔開心.. 林海峄個talk show又令我有d失望..

台長: Cii
人氣(28) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

草菇
我都明白收到唔鍾意的禮物的感覺,hehe..好似我細妹今年生日送了件冷外褸比我..著了很擁腫,最後我都比番佢(你知啦..佢瘦又高,著乜都好睇)。當然有失望,但係佢記得我生日同埋有請我食飯,我都開心。當然,你都不會介意禮物的平貴,只在乎那份心意同埋創意,我地是明白的。又有誰不想收到一份有心意同創意的禮物?所以,我比較喜歡自己送禮物給自己的best friend,可能一個人買不到太貴的東西,但起碼可以買些你喜歡又有用的小禮物,或許你會更開心! 不過,唔好再為了份禮物唔開心,因為我地送禮物都係想你唔開心,重要唔開心咁多日,我地都會唔安樂。暫時忘記那份triplicate的禮物吧!
2006-12-21 12:10:23
草菇
唔好意思...再睇番之前留言..發覺寫錯左d野,係尾3個句:應該係:因為我地送禮物都係想你開心,(真係想你開心!)唔好誤會!驚你睇完...xyz!
2006-12-21 12:14:02
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文