24h購物| | PChome| 登入
2004-10-19 19:52:22| 人氣83| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

跟你彷如至親沉痛 要抱著你哭 - 2004.09.02

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又要6點半起身,我真係想死咁滯,搞到7點就出左門口,返到去都只係7點半,之後洗完手就衝左上課室拎筆袋喇~

我估我真係入左軍校,好嚴明既紀律,真係做到捉丫D人,d紀律有d真係幾無聊加過份,不過拎優點又好易喎,今日我報左名做社長同prefect我知唔係話我想做就做到,但我知一定會有一個位置適合我既~

今日無噚日咁灰,因為識到2個女仔,佢地好好人架,大我一年既,佢地一早係fd黎架喇,但又同我玩喎,好彩有調到位咋~佢地都識黃sir

噚晚一路喊一路訓,因為諗太多不設實際既野,憂慮咁多做咩丫,我唔記得左要不要為明天憂慮,一天的難處當一天就夠,神必為我好好準備

我希望呢2年可以開開心心咁過,間學校既老師同校監好鐘意講野講極都唔停

lin~我都會同你一齊捱過,比心機丫,過黎毅智讀喇,哈哈,有d校規好搞笑

文~多謝你喇,希望你去到新地方開心喇~

wing~我會講野比你聽架,到時唔好話我多野講,我要講d搞笑校規比你聽~

debbie主席~開心死你喇,做埋學姊主席,比心機做丫,不過唔好掂咁多樣工作呀,到時無時間溫書就死~

總之希望大家都過得開心

台長: 野蠻靚妹
人氣(83) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文