24h購物| | PChome| 登入
2004-10-19 20:06:11| 人氣91| 回應0 | 上一篇

再見了我的寵愛 誰願接受這種意外 - 2004.09.06

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日六點扎醒左,極不願意起身,那便再睡,之後還是起了,跟住便出門口返學,今天比以往遲了一點返學,免得呆坐喇

今天又有我最喜愛的econ堂,除了這科我也不知還對那科有興趣,我死都要考好呢科,係點死都要,幸好遇上一位教得很好的老師,不用我自修這科,她教得好容易明丫,哈哈,又有筆記比讀中文既我,今日做左少少高考選擇題,19條中岩了11條,不是我的目標丫~

不過不要對我說中史及英文,十分討厭,中史教個果成個口水佬咁,又唔知佢想講乜,表達乜野,唔鐘意囉,英文果條友又唔教我地點聽聆聽,又唔教咁我點做丫?!唉~

跟住知道十二月可以去山東遊學團,二千幾蚊去7日丫,呢d活動係得中學生先有機會去,大個d就唔會有呢種感覺,個度落雪架,咁大個女都未見過,我要感受一下我看大明湖丫,勁期待,哈哈

好多時好多野都唔會咁如意,我好清楚明白,要我去接受唔係唔可以,但我要好長好長時間丫,個心極痛.............

今日比本死人英文書界開左隻手指,痛死~快d比:locker我喇,d書好重丫~

又落雨喇.........唉

台長: 野蠻靚妹
人氣(91) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文