24h購物| | PChome| 登入
2004-07-24 22:05:05| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛本來就該獨一無二 - 2004.07.25

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

噚晚太夜訓喇,成3點先去訓今日就成十二點幾先起到身喇,之後落街食野喇,食完就去惠康買野喇,入到去有個BB仔無喇喇叫我姐姐喇,咁我咪心花怒放囉,咪同佢做下鬼臉同佢玩下囉,玩左一陣我就行開喇,之後又見到個BB仔,佢飛吻比我丫,我甜死左喇,佢BB既初吻就比左我喇,之後佢同我拜拜就走喇,好可愛丫,好想偷左個小BB架~之後都返左屋企喇~~

返到屋企就開始睇下書喇,本書講既野就好似我諗既野,真係好有感覺,搞到我又唔係咁開心,不過算喇,比多幾個月既時間我喇,又或耆一世?!「我還有一輩子可以用來努力 」我唔會再迫自己,反正我都唔想自己呃自己,而且我喜歡怎樣做就怎樣,與其他人何幹?我就是我,我明白我自己唔係一個拎得起就放得低既人黎,我又點可以話忘記就要忘記唔理就唔理,所有都係我既回憶,無論係痛係辛苦,都係我既野,一切我都唔會捨棄,為何要迫我變得一無所有,我心目中始終不覺他是那樣的人!或許你認為是我愚蠢,但妳又明白我多少?
「世界上那麼多人 只有我一個人 能拯救自己的快樂 不要再為你哭了」

聽日又去CAMP喇,渴求與神對話,對呢個CAMP有好多期望,只想開開心心感受神既安排,希望唔好受傷或者暈喇~

台長: 野蠻靚妹
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文