24h購物| | PChome| 登入
2004-09-25 14:38:28| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*中秋賞月大會*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩嘩嘩~今日放學好忙呀!
事關有個<<中秋賞月大會>>要舉行
呢個係我地攝錄組今年第一個重頭炮活動
我身為上年攝錄組既文書~係未搵到新繼任人之前~
當然仍然係靈魂人物~一定要出席啦

放左學第一時間~唔係去賞月大會~因為話明賞月~緊係夜晚先開始啦
5:30先正式開始~距離放學介有一段時間~但係我冇得休息喎....
因為我要飛去幫陳sir剪片
剪我地消防果d~再整成vcd
好忙好趕咁~剪左一陣
係時候落中秋活動啦

嘩.......!!!!
起初我以為冇咩人參加架
前一日報名都係差唔多10個人報名
點知今日臨時多左10個人報名
好開心呀~~~咁大個女~第一時搞活動搞得咁成功!!!
我同vivian+debbie都非非非常欣慰
講真....比在我~我都唔參加啦
但係d人既反應好好
好認真咁畫月亮
仲話好好玩添^^

我地差唔多成班校隊都有參加~
我地玩”狐狸小姐幾多點”玩得好開心
我諗今日都係大家第一次見到咁夜既蕭明
平時5點3就要走晒人架啦
今日~~
8點仲可以留係蕭明
夜晚係蕭明玩”狐狸小姐幾多點”特別有風味^^
8點鍾~個活動係時候解散啦
竟然有人問我地攝錄組幾時有類似既活動喎~~哈哈
好開心~大家竟然賞月賞得咁開心~~好野!!
大家就走得開心囉
我地d幹事~要清理現場~搞到人人8點4先走得>.<

不過....
今次係好好既經驗同回憶呀!!

台長: 車厘金
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文