24h購物| | PChome| 登入
2004-09-12 01:17:48| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

信心 / 傷心?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天依舊忙..忙著去面對未知的事物~
好似今朝搭車咁,本來一心諗住會踫上他,點知又...
我唔可以再係咁啦!!要攪清楚D野呢~~
現在都踏入9月了,係時候要為自己打算下,
我唔再等啦,希望我既決定冇錯啦!!!
好似我偶像咁話~~:"我唔會放棄夢想"
到下個月有個新開始^^努力進修自己喜愛的科目~~
其實今日都幾開心呀,行左兩條街,終於買到腰帶呢!@.@
襯埋果條裙簡直"靚"!!^__^ <--(要多謝smile &我媽呢)
好快就10月了...我表姊的婚禮唔知攪成點呢~
講開佢...其實我地都幾少溝通架,鬼咩~佢大我咁多年呀@__@
雖然係咁,但係這幾年來關係都變好左啦
我都好佩服佢既堅持,堅持自己的愛情~~自問未能做到...
好期待那天的來臨呢~~!!!嘿嘿~






....顧住自己,都唔記得買禮物^^"

台長: CherryB
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文