24h購物| | PChome| 登入
2004-08-16 16:17:48| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~告別18歡送會~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呵呵呵~~實在太開心又可惜^^"
咁遲先補番篇日記真係唔好意思~~
今年生日又真係幾難忘既,事關好似過左整整一個月的生日!!
雖然28號我都係要返工>___<,可能係咁,要D friends輪住同我慶祝~
係度要同大家講句:"thank you!!"
你們的禮物我好鐘意^__^
講番d趣事先,
我並不是在賣某某品牌的廣告呢:p哈哈
呢張相真係要好高技巧先可以影到的!!
因為個廣告燈箱前面係電樓梯來的,所以如果要影就要快兼準~!!!
(鳴謝我的攝影師:傻婆Wing)
本來張相入面應該有我架>.<可惜個位又就唔到喎~~
我地班傻人,為左同型男影幅相,大大話話玩樓梯玩左十幾次呢^^"
不過好耐冇試過咁玩法,真係好HappY~~~
仲有好多好攪笑既相呀@__@
可惜一次過post唔到咁多相啦.....
下次吧!!!

台長: CherryB
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文