24h購物| | PChome| 登入
2004-06-25 00:17:48| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

"絕密篇!!!"~名字的由來

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

先送一首我最近喜歡既歌比大家.....(音響設備不足,請見諒@____@)

╭畫出彩虹╮
在天空上 用我的愛去畫長虹
情話綺麗纏綿 留在白雲中
* 信心不稍動 就算此際我是貧窮
前面阻礙重重 難敵我情濃
我的心不想愛會被人玩弄
我的苦 此刻要說無從
我的痴 我的真情天會感動

心底彩虹 隨著彩筆飛蹤
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

話說有一天.
我係收音機聽到呢首歌既好聽下~
主唱係黃耀明tim^^ (我都幾鐘意佢d歌架)
跟住我媽就好激動咁話:
"哇~~呢首歌好舊架啦,番唱喎!!"(狂讚中)
聽佢講個原唱者係陳百強~(我媽幾like佢)
跟住佢就陰陰咀笑...又想當年啦=___________=
原來呢首歌係咁有意義的!!

話說我媽未生我之前,
曾經睇過一套戲..個名就叫<<畫出彩虹>>
佢好鐘意戲入面個女主角,
無論係樣貌,性格呀都好好!!
仲有前途無限好tim<-----傻左@@
嘿嘿~~~~(最好係身材吧)
咁0岩果時佢地剛剛諗緊幫我改咩名...
就係咁佢地一致決定,就了這女主角的名稱!!!!!
呵呵....苦笑中.....(有冇咁求其呀><)
對啊...我個名原來就係咁0黎架啦~^______^""
也不錯呀~有機會我都好想睇下呢套野囉!





p.s.後來我先知,個女主角係-->張曼玉 (乜好靚咩=.=)







台長: CherryB
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文