24h購物| | PChome| 登入
2003-03-26 00:20:55| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大浪漫主義

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚,我自覺做左一件十分之浪漫的事情….

但係呢件事同愛情完全無關.

我只係送左個surprise俾一個最近做野做得好唔開心的朋友…好朋友…好好朋友…

呢個朋友,係我最低潮的時候一直陪係我身邊, 一張三尺的床兩個人訓…

雖然,佢唔係我講得最多心事的人,但係,同佢一起就令我覺得好有安全感.

我知道我唔需要講任何野, 佢都會係我身邊支持我.對佢的感覺,已經好似家人咁.

不過同時,我時常都好擔心佢,因為佢始終都只係一個好soft的女仔,雖然,佢有時都好有志氣,好有堅持…但係,佢實在太易喊啦~~~~~~~~

我諗對於佢來講,最好的結果就係嫁個好老公.

所以,祝佢今年紅鸞星動……..



p.s.今晚又整喊左佢….真的唔好意思…哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

台長: 阿萩
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文