24h購物| | PChome| 登入
2003-03-26 00:19:44| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

音樂劇(二)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

講到音樂劇,又不得不提hall的音樂劇.

上年的”你想,理想”可以話係hall掀起一陣熱潮, 係inter-hall都算一顯實力, 仲令到大家齊齊反思,熱淚盈眶…

仲有choir唱的Bohemian Rapsody, 都係音樂劇Wayne’s World 的靚歌,可惜,真的唔知點樣可以搵到Wayne’s World…如果有人知道,please tell me…

所以, 其後大家就商議搞一個獨立對外的音樂劇. 我舉腳支持 !!!

我知道大家已經在籌備當中,但很不好意思,我口口聲聲話幫手,但係一直都無幫過咩…

音樂劇預期暑假演出,不過我六七月又會去左歐洲….

真係好擔心呀!!!音樂劇點可以少左我呢????

大家千萬唔好遺棄我呀!!!同埋遠在英國的Auntie Sarah ~~~

台長: 阿萩
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文