24h購物| | PChome| 登入
2008-09-23 14:55:59| 人氣355| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又轉posting喇!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我快要轉posting啦! 我一直以為今個星期五係last day,後來我才發覺我誤會左,原來係星期五就已經要去新的工作崗位,但我到呢一刻都仲未知會去邊度返工。忽然早左一日走,我清手頭上工作的schedule亂晒。

呢個禮拜有好多午飯飯局,原因係我老闆都係做埋今個禮拜就轉posting,佢請我地食飯,我地又請番佢食飯。而我亦因此第一次同成班同事食lunch。昨日SEO請我食飯,只有我地兩個人,我曾經擔心大家冇話題,但後來諗諗下,佢咁大個人,應該識吹水啦,所以我冇特別搵話題,成餐飯由得佢搵話題算數。我地去食泰國菜,order兩個炒飯/炒河+兩個小食,食唔晒,不過d food幾好味。今日老闆請成班同事食飯,我仲以為成個office 60人都去,我仲諗緊個場面應該幾熱鬧。原來老闆淨係請admin同事,可能大家關係密切d啦! 今日老闆的老闆 CEO (Chief Executive Officer)都出席,老闆仲向CEO誇口讚我做得野,比我的上手更好。老闆,咁大頂帽我戴唔落呀!

幾個月就轉一次posting,你地覺得係好處定壞處呢? 我就覺得幾好喇! 趁我仲後生,可以不斷explore不同的範疇; 亦因為我後生,好多野都可以好快上手,一個posting做得太耐就會覺得悶; 而我不斷嘗試做唔同類型的EO工作,對我將來見政府CS工都有好處; 最緊要係,個老闆or上司對你唔好,你都唔駛對佢好耐。唯一的壞處就係唔穩定,剛settle down,又要走喇! 新入職EO是2-3年轉一次posting的,當你年紀大,就會4-5年先轉一次,滿足一班唔想轉換工作環境的老一輩。

台長: 大頭叉
人氣(355) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文