24h購物| | PChome| 登入
2006-02-26 16:42:14| 人氣96| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

引賊入屋?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

引賊入屋? 25-02-06

今日下午我一個人在家, 突然聽到門口出面很嘈, 所以我行去睇下咩事。有4個人(3男1女) 0係我屋企門口, 話佢地樓下新搬黎, 想入我屋企睇下d裝修。除左佢地四個, 仲有住斜對面的阿婆企埋一齊, 0個4個人就話有黃太0係度 (指阿婆), 叫我唔駛驚。我諗左一陣, 因為我識0個個阿婆, 我又以為佢地4個都識阿婆, 如果我唔俾佢地入, 好似唔俾面阿婆, 但我只有一個人0係屋企, 我見佢有幾個男人, 有咩事我都唔知點算, 所以同佢地話唔方便就算了! 佢地0係門口”睇裝修”睇左一陣就走了。

我同鴨仔講呢件事, 佢叫我打俾媽咪。爸爸知道後叫我鎖門, 媽咪即刻跑番屋企。過左一陣, 我印傭返屋企, 因為我鎖左, 佢入唔到黎, 而我又唔肯開門俾佢, 因為我聽到門口仲好嘈, 我怕我一開門, 0個班人就會衝入黎, 但我印傭話佢地走左, 我望清楚先開門。原來嘈吵聲來自阿婆同我隔離0個家人, 佢地討論頭先件事。阿婆話我印傭本來一早返到, 不過阿婆見我門口咁多人, 如果我印傭一開門會引賊入屋, 所以叫我印傭落街行個圈。如果是真, 都要多謝佢!

當媽咪返到屋企, 我同佢講事發經過, 媽咪話阿婆唔係叫黃太, 咁0個班人亂up一通, 目的要入我屋企, 唔會係睇裝修啦! 仲唔係爆格? 一諗到我同d賊講左咁耐, 仲差d引賊入屋, 我到當時先識驚咋!

台長: 大頭叉
人氣(96) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文