24h購物| | PChome| 登入
2006-01-24 16:48:53| 人氣104| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Really sem break

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Really sem break 24-01-06

科大出名sem break長, MSc比UG sem break更長, 因為我地12頭已經考晒試, 基本上可算是放sem break。不過我地考試後要交report, 又要present, 又要返part time…我一月中才正式離職, 之後差不多日日返lab趕result做research report, 上星期五交report, 昨日presentation埋, 終於finish今個sem的course work, 可以享受無憂無慮的sem break了!

唔駛日日見williams, 感覺很舒暢! 跟williams做research, 有好有唔好, 好的是lab d 人很nice很helpful, 知我地趕result做report, 佢地幫得的都幫, pk會主動幫我地, run機, 俾意見, 教我地點做…阿yee問親佢野佢都耐心的答, fanny媽會教我地點處理d crystal, alex又教我地點做ion exchange…佢地個個都幫我幫到令我覺得唔好意思呀! 所以我要特別鳴謝佢地呀! 跟williams唔好的就是我很怕見佢, 因為次次見佢佢都會challenge我 (因為我成日講錯野俾佢聽), 令自己愈來愈冇信心! 但亦多得佢每次見我地都講很多野, 我寫report時很大部份都不是抄回來, 而是自己寫的discussion(我把他的說話變成了自己的discussion), presentation時, 佢問我d問題很易答, 但對於其他唔係佢group d人, 佢會問到人地問到口啞啞才收口!

做research很大成份是靠運氣, 當鴨仔同我一齊做lab, 我才開始有成果, 他是我的幸運星! 而且有人陪, 一齊做lab是比獨自埋首做lab更開心, 多一個腦去諗, 亦總比自己鑽牛角尖好!

昨日一身輕鬆, 同唔奇行銅鑼灣, 行年宵, 仲行埋旺角。原來維園不是很大, 不過以前年尾去, 逼到行唔到, 只能跟人潮行, 舉步為艱, 才會覺得維園年宵行極都行唔完, 今日冇人逼, 才可以睇下d攤檔賣乜, 不過明知咁早去掃唔到平貨, 所以只是window shopping就算了!

昨天, 天文台話只得15度, 所以我著了一件厚厚毛衣, 不過很”桔”, 很不舒服, 所以我買了新衫, 即刻換埋, 終於舒服晒! 夜晚約了kung同豬丙 dinner, kung仲撞到個同事, 結果一齊dinner了! 呢個同事似雷頌得, 不過我唔記得佢個名了!

多謝唔奇d手信!!

台長: 大頭叉
人氣(104) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文