24h購物| | PChome| 登入
2004-07-16 23:35:22| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

圓規

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

圓規 16-07-04

尋晚先一號風球, 今朝我起時已經八號, 今次個風雖然好近香港, 不過一d威力都冇, 冇風冇雨, 反而個風登陸後就似少少打風。天文台話個風在西貢登陸, 唔知如果我身在科大, 會有咩感覺呢?

尋日係我第四日398做lab, 呢個禮拜終於見到自己想要的essential oil, 感覺好似見到自己個仔出世咁, 成功感都幾大! extract到essential oil之後, 我地打左IR, 之前做左MS, 之後將會做NMR同GC-MS。今次中藥研究, 幾乎用晒所有學過的technique, 逼我recall番好多technique的theory同每一部做analysis的機的特點, 學左好多野!

尋日做完lab返深水步, 因為舅母請食飯, 今日到我地請番舅母一家人食飯, 又有大細佬女朋友整的tiramisu食! 聽晚我地一家人加埋表弟去海洋公園, 呢個係我今年開年七件事中我覺得最難實現的一件事, 因為當時我唔知大細佬會返香港, 如今呢一件事都可以實現到, 咁我一定要努力同埋確切地實行減肥大計, 等我可以做晒今年的開年七件事!
remark: 今年的開年七件事
1. SGA 7.5分以上 -->done!
2. 搵part time -->done!
3. 儲錢(下年今日戶口要儲到三萬元) -->進度極之理想, 一定得!
4. 一家人去海洋公園 -->如果聽日去得成就done!
5. 至少一個月見下中學同學一次 -->呢個唔sure做唔做到呀!
6. 減肥 -->冇做過!
7. (唔想公開) -->都係冇做過!

台長: 大頭叉
人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文