24h購物| | PChome| 登入
2003-08-18 21:31:58| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遊船河跳海記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

同好朋友去遊船河
實在太正la~!!!

今日我地出海
同行者有15人
包括pui, shing, tai, mike, joe, yeung, wing, wa, bother yung, jacky, 輝, fafa, yung, ball, man, wa gf.
首先, 我地由西隧轉車站隔離既碼頭上船
and than 就開船去我地既目的地-----半月灣
期間同fafa 坐起船頭
好正哦 feel so good~!!

去到之后
我地一班活躍症梗係落水飲下水先la~!!
好咸ar!!!!!正
我地要去對面既沙灘
咁don’t know swimming 的人就要划艇去
識swimming D就游過去
我就梗係游過去la~!!
果度個沙灘唔算大
but D 水都几清

之后我同榮小, ballball, man 就划艇去另外既沙灘
我地划左好耐先到
果度d 石頭好靚呢
我地都執左D 走
之后shing同mike用橡皮艇同水泡游左來
咁就一齊划艇返去游艇
當我游返艇既時候
突然有種恐懼感
如果我突然出事
咪冇人救???
Haha
最后梗係冇事la~!

數到最刺激既
就係改左玩法既話事啤
我地唔用$ 玩
改左用懲罰玩
包括掌上壓, 跳海咁
我地分成四組
我同華氏好友及fafa一組
咁我梗係玩話事啤la
第一次我地win 左
唔駛做
哈哈
but 后來兩次都輸左
最激既懲罰
就係起船上層跳海
嘩~!!
我第一個跳ar
由跳下到落海雖然只有一秒到
but 就好似好耐咁
之后
我同pui, shing, mike 一齊再跳過
太正la~!!!!
好刺激

今日適逢係細佬生日
我預備左禮物ka~!!
But forgot to bring~!!!!!
Crazy!!!!!!!!!!
都祝細佬生日快樂, 快高長大

最后要感謝神比我地有超好天氣
雖然屯門大雨
but 我地有好好陽光ar!!!正

台長: victor
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文