24h購物| | PChome| 登入
2003-08-17 23:04:57| 人氣53| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好正既星期六日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個星期六日
差不多一半時間都起教會渡過

首先, 星期六朝去左教小朋友打波
下午就係小組時間
誰不知玩遊戲時紫微受左傷
希望佢冇事la~!
夜晚就有教會慶典
黃姑娘好得意咁做實驗
haha
so funny~!!!
之后就同BB, ears, 曉泳, kenth去左打冷
亞BB 竟然係廿歲女都未試過打冷
都几有趣
之后BB 送我返屋企
同佢傾左好多野
太好la
希望有多D 機會同組員傾計la

咁星期日完左崇拜后
我地一班人去左富泰遍傳
去到景峰
我地已經見到百餘人
今日差不多有200人ar~!!
勁!!!!
我就同索丙及+2 一組
我地要上秀泰樓傳福音
haha
雖然我地只傳左一層
but 已經有兩次完整褔音
so good ar~!
我發覺同索丙+2 都几夾ka~
佢地傾多D生活野
我就多講信仰
都唔錯呢~~~
再次高興去到富泰
因為果度D 樓名勁好
有愛泰, 頌泰, 迎泰, 君泰, 美泰, 秀泰, 賢泰, 健泰……
實在太好la~!!!

To my friend: 充實自己

台長: victor
人氣(53) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文