24h購物| | PChome| 登入
2003-10-20 04:07:54| 人氣137| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

身在福中不知福的香港基督徒1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

於一d 未信既人黎講.身邊總係一d 9唔搭8食煙飲酒講粗口既教徒. 可能你身邊有一個好好人屎的基督徒.但總不免除有d 基督徒會好做唔做.做一d失見證既野.聖經上話俾我地知.行為是我地心懷意念的反映...而改變我地既心懷意念~改變我地道德價值觀既..就當然要透過神的話語了..而神的話語默示都在聖經..好了..讓我問大家一個問題..你愛睇聖經嗎?

現在生活環境好~又舒服~大家生活係一個舒適的環境..又有電腦又有歌聽.~又可以傾電話又可以icq..ha..要睇聖經?都真係講唔通..但係詩篇又話俾我地聽.~愛神的人~別愛神的話語..你愛icq ,訓教多過神的話語嗎??你知道現今你可以帶著一本聖經..是多幸福的事!!流了多少人的血!你知道我地能夠公開地睇聖經,公開地信耶穌已經好幸福.係大約7百年前既歐洲..d 人點睇聖經呢?我有一篇交章~關於當時的..請諸位看:


當歐洲大大逼迫聖經的時候,聖經的每本每頁都要被搜查出來,送去燒毀,人們要保存一本聖經真不容易,天主教領導羅馬的時候,教皇和神甫便把舊事重新翻出來,也來玩同樣的把戲。這真是一件奇怪的事情,因為自稱基督的教會,竟會反對讀聖經和逼迫基督徒。天主教裏有一種 “異教徒裁判會”,真是又邪惡又殘忍的集會。那個集會專門調查存有聖經和讀聖經的基督徒的姓名和住址,查到之後一聲不響,在深夜的時候,忽然來捉拿他們,把他們下在土牢裏,用各種殘酷的刑罰拷打他們,用燒紅的鉗子夾他們的肉,或者把他們吊在半空中,下面用火來烤他們的腳,強迫他們不讀聖經,並且要他們供出其他讀聖經的人的姓名,如果他們不聽從命令,就用嚴刑把他們殺死。


ha..ha..諸位..我地冇咁既福氣去為基督的緣故被迫害..(聖經說因我的名受迫害的有福了。)但我地已經係蒙福了..因為今天我地已經比我地已去世的弟兄姊妹幸福過 10 萬倍了..我地已經有一本靚靚聖經~palm 又睇得~internet 又睇得~上網又有解經~睇聖經而家唔會俾人打..仲會俾人讚~..教會仲成日有d 讀經計劃幫我地度身定造睇d 咩..ha..如果我地真係愛神..就要好好地地睇聖經啦~唔好再俾藉口自己了..

求聖靈幫助你去聽和看神的話吧.並向神認之前沒有珍惜過聖經的事吧~

*圖為小弟的聖經~~^^”

台長: 小嘉子
人氣(137) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演) | 個人分類: 實際d.. |
此分類下一篇:無神論的背後
此分類上一篇:過去......

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文