24h購物| | PChome| 登入
2003-11-13 01:07:26| 人氣108| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

復興!?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

咩係復興?教會成日講復興~但係成日有人問我..咩叫做復興呀?我會咁樣解釋~回復興旺~雖然我d 解釋完全冇根據.我又唔係d 咩屬靈學者~但係希望都俾大家一個參考啦~(原來少年部勁多人唔知咩叫做復興)

咁點先叫做復興呀!!?恕我見識膚淺~~冇一個定義話俾大家~不過我好相信我地既生命要係為主而活~而唔係為左自己既心思意念而活~~即係唔係體貼肉體~而係體貼我地既聖靈~既然神是我們的主~我們的主權同樣都也在神的手中~我們相信神在我們生活有一個最最好的計劃~~神是愛你的~相信每一位經歷過神的都會知道~~希望大家可以將你人生的主權交給神~因神給了你們自由的選擇權~~今天你選擇將你的生命交給神去模造~還是想掌握在自己的手裡呢~豐盛的人生正是上帝想交給我們的~一同去拿吧~這樣若果個個都交託神使用的說話~那麼個個都為神的國做事的時侯~福音便會傳得更廣嗎??神的國不是會大大的擴張嗎??!如果我們乖乖的做神的器皿~便會有更多人得救~~那時教會興旺~~神的國就近了~榮耀祝福~便會大大降臨..你說多好~~準備好自己成為神的器皿沒有?快快委身給真神吧!!容神使用你成就大事~~

第二~~復興為何要我們先委身呢?好簡單~因為神的國是由生命影響生命的~咁點先係一個復興的生命呢?除左你要委身之外~~最緊要當然係要有聖潔的生活啦~你唔自潔~~神又點會用一d 唔自律唔聽佢話既人呢~記住小事盡忠~~大事神才會交在你手上.~~仲有唔好俾魔鬼留餘地~因為往往大錯係由小錯做成的~所以要保守你們的心懷意念~因為你一生的效用是由心發出的~ 復興的生活還包括天天靈修~吸取神的靈糧~~早期教會神將得救人數天天加給他們..一個復興的教會是如此~但其實每一個人都代表教會..是個小縮影.天天都要有新的體會~天天都增加屬靈上的知識~才會復興呢~~

希望大家對神有回應~因為耶穌是主~讓我們順服他~做他所重用的器皿吧~我d 解釋唔係好好..大家見諒

台長: 小嘉子
人氣(108) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然) | 個人分類: 天上的.. |
此分類下一篇:教會合一的之前

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文