24h購物| | PChome| 登入
2004-07-06 15:43:04| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6/7 我要做model?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話說昨天在銅鑼灣閒逛,突然有條女拍我膊頭。跟住就俾張卡片我,然後拉我埋路邊講:「我o地係一間媒體創作公司o來o架,咁我o地係負責D幕前幕後的工作o架……(下省數百字)」
其實當時心裡已起懷疑,但自信卻話俾自己聽:「你個樣點會唔啱做幕前呀?」
於是自己再問:「你間公司有冇website呀?我想知清楚D。」
但條女卻話:「呢D我唔清楚喎,我都唔係做o左好耐……」唔係呀!依家仲有咩公司連網頁都冇o架!擺明有問題啦!
條女又話:「不過你信我啦,我o地間公司係正當o架……」你都識講唔係做o左好耐啦,你叫我點信你呀!?
但我留o左個手提俾佢,張卡片都keep住。
返到去,上網check下o個間叫"Revolution Production"公司o既資料,佢間公司網頁就搵唔到,但就搵到D料話D人懷疑係假o既,但就冇真實cause。

今日食lunch時,o個條女又打電話o來,當時在我身旁之男女一聽到電話內容便起哄。
我就再問:「你o地間公司成立o左幾耐?」
條女就答:「大o既半年啦……」
我話:「o下!半年咋……」條女就話:「不過你唔使擔心,我o地係大公司o來lor……」半年做得D咩出o來呀?咁快就大公司?唔好玩啦……
條女叫我約時間interview,我求其定個時間俾佢。
接著問一大枱男女的意見,佢o地認為我唔應該去個interview。

結果回到家中,作了個藉口cancel了個interview。
掛斷電話後,自己其實有些少後悔,試問咁好的機會(又有錢收又有得威)咁就冇o左……
黑心些說句,現在只希望快些有個被騙案例,確定自己的決定正確。

台長: CC徐
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文