24h購物| | PChome| 登入
2007-11-27 14:28:10| 人氣172| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

波士頓之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好開心...其中一個兄弟在美國開會, 抽時間過來東岸探親,也特別到New Haven探我們,然後一起去波士頓過weekend...

我講既係唐唐(相中人)...haha...其實佢此行真係好啱時間, 一來我仲喺美國, 二來可以等我有藉口去Boston...三, 佢仲好好人, 幫我帶了一些東西過來...實在一舉數得...真的要再三多謝阿don..

Boston 係一個好正既城市, 龍蝦..其實我唔覺得非常好味....但個city 既人,普遍都好friendly..而且好多景點都可以步行去到, 好方便...而且比較其他城市...Boston 既街道比較整潔...這點實在難得...

我們參觀了兩間著名大學Harvard + MIT...唔係賣花讚花香..我都係覺得耶魯既Campus 靚d...:)

台長: 海豚
人氣(172) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文