24h購物| | PChome| 登入
2003-12-21 23:34:52| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

感染力

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

感染力呢種力量唔係個個人出生就有........

robbie william 可以話係有呢種力量既其中一位表表者...(你地個個都知我勁鐘意佢ga la,咁就由得我吹水啦),佢把聲唔可以話好似Charlotte Church 把聲咁perfect,而且robbie 既私生活真係一塌糊塗,糊塗到我都好死憎佢。但佢一上場唱歌o個時真係好attract 你會乖乖坐低聽佢唱歌,可能首歌既melody 一d都唔好聽,但只要佢一唱,首歌就變到唔係太難聽(但唔可以叫好好聽囉),呢種力量唔係個個人都有。
想感受下就去 http://www.bbc.co.uk/radio2/events/robbiewilliams 啦...

香港我只可以講eason 就有robbie 呢種咁既力量,eason 其中一位偶像就係robbie ,唔使講只要睇佢前一、兩年佢台上既風姿就係抄襲mr.robbie(呢~~咪就o係台上show pat pat and 跳俄羅斯舞既style 都好似囉),但eason 亦都可以將d唔好聽既歌唱得好好聽既呢一種power,我個人諗為最大既原因就係佢唱講真係好有感情,其次就係佢把聲啦....呢d歌手先玩得耐ga ma

但唔係個個把聲好聽就一定可以唱歌唱得好好聽囉...
就要等一首好既melody既歌 and then o個首歌仲要match 佢把聲先得囉....
唉....呢d既歌手都係要等一段時間先會紅...但我好肯定玩唔耐囉...
你地想知我講邊位? 你地自己估下啦~~

台長: kellyly
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文