24h購物| | PChome| 登入
2004-12-24 11:23:59| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聖誕。快樂?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

平安夜。
失身夜。點解平安夜就要失身? 呢個真係唔多明...

我呢幾日要番工,都唔會睇功夫...
希望身邊既人睇完既話,唔係周圍講啦...好鬼驚呀~依家唔敢聽,newsgroup又唔敢睇...

我個MSN依然無得俾我用mouse寫字。

醫生同我講,我o個執白頭髮有兩個原因。一係就係遺傳病,咁樣就唔會好番架啦,不過佢就唔會惡化。
另一個原因就係白蝕。呢個就係一種病,可以食藥醫好。
不過要留意下佢有無擴散咯...
呢個時候我又醒起,我右邊面曾經出現過一小忽白蝕...

星矢已經開始跌價啦...不過我仲未買...

多謝lesley妹份禮物~

今晚保祐我唔會做錯野...

尋日去左打機。唔係好過癮,因為被人蹂躪...大佬斌仲打到想訓咁滯。

鬼黑嫂尋日應該好開心啦~哈哈~
生日快樂!

第三個學期終於o係一聲you may leave now之下完結左。
唔係好知自己答左咩既情況,都答到d野。
都係o個句,種瓜得瓜,我覺得自己達到目標咯,讀得咁"勤力"...

又到聖誕,又到聖誕。
不過呢個世界原來好多地方都無聖誕。
同貧富懸殊一樣又係一個死結。解唔開。
算啦,祝朋友聖誕快樂既時候,對自己都講番句,"Thanks God!"或者"南無阿彌陀佛"會好d...

祝大家呢兩晚都會玩得開心啦~
如果25號晚上黎食兩個set dinner,會有modern beauty coupon送喎,免費做facial或者spa喎...(賣廣告....XDDD)
今晚好似仲有drink buffet添
100蚊位任飲...
不過都係o個句,d野真係唔抵食。

又睇左西遊記。每次睇親西遊記,就好記得有一晚去左肥邱老竇間鋪頭既閣仔,幾個人o係度鋤啤,然後無視就一口氣連播上下集,我地就由深夜睇到天光。

曾經有一份好真摯既感情擺o係我眼前,不過我無去珍惜,到無左既時候先至後悔莫及,塵世間最痛苦既事莫過於此,如果個天可以俾機會我番轉頭既話,我會同個女仔講我愛佢,如果係都要o係呢份愛度加一個期限,我希望係......一萬年

所以話,就妖要好似做人咁樣,要有仁慈既心,有左仁慈既心,就唔係妖,係人妖

人同妖精,都有阿媽生,不過人o係人阿媽,妖係妖那媽

悟空,你曳曳啦,我教你好多次唔好亂咁掟野,你又唔聽話啦,o拿,話口未完連枝棍都dup埋,月光寶盒係寶物,你亂咁掟,會染污環境架,好容易掟親d小朋友,就算無小朋友,掟親d花花草草都唔好既。做咩呀? 你愛呀,你愛要出聲至得架,你愛我會俾你,你唔愛我當然唔會俾你,無理由你話愛我唔俾你,你唔愛我俾你架,大家講道理架嘛,o拿,我數三聲你話愛唔愛啦,一...唉ya...

所以我就捉住隻烏蠅鍊爆佢個肚,必佢d腸出黎,將再佢條腸箍番住佢條頸,然後用力一扯,成條利筋出左黎啦,我再手起刀落,嘩,成個世界清靜晒。

仲有最經典既"登登登登"...

喔喔喔...
only you can take me取西經
only you 能殺妖精鬼怪
only you 能保護我
唔使俾d蚌精蟹精o嗒我
只有你咁勁 就是only you...


祝大家聖誕快樂,唔好飲醉,如果要咩就一定要做防備功夫喇!!!

台長: 笨力
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文