24h購物| | PChome| 登入
2004-06-05 02:08:25| 人氣101| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

野蠻師姐............(含電影內容)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我唔怪套戲...
係我自己期望錯左
睇佢trailer就以為係喊戲,一定好慘

結果入場,過左一半,全部笑位都ok既...
但係我不斷同自己講,呢部係慘戲,無理由叫自己笑完之後又即刻變到好傷感
所以唔係好投入咁笑
仲諗住咁樣同人介紹部戲"頭一半係笑片,尾個半係局你喊"

結果自己白痴
原來套戲真係真真正正既笑片
喊位只係得一場戲
就連呢場戲過左仲有多一個笑位俾你笑番

咁試問一個抱住睇悲劇既心態既觀眾睇完發覺原來係一齣笑片...佢仲會唔會話好好睇呢套戲

佢仲要係一齣包含警匪動作追逐火爆元素既笑片...
我地五個人睇完都一致...唉

車太鉉,你o係度做咩呀~~~


今日同clarence o係銅鑼灣行左陣~
買左<忘不了>,不過搵唔到<大隻佬>
然後o係銅鑼灣撞到好多人
見到阿齊一枝公,竟然唔使約就可以見到面,唔怪知得你係我best friend啦阿齊
然後行上幾層就見到阿銨同佢男朋友仔~仲著住情侶裝添~
睇完戲見到李蘢怡,應該係上緊red box唱k

呀....係...仲見到劉慧卿添...


ps.有人唔記得左寫日記呀~~~哈哈哈

台長: 笨力
人氣(101) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文