24h購物| | PChome| 登入
2004-04-05 02:47:08| 人氣115| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

寄澳洲的信01

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

封面圖:

左起:
睇報紙阿伯,李暉,洛文,齊,聰哥,清潔阿嬸,去廁所中坑,笨力,肥腸,西裝友,鼻希,西裝友2號,6A俊霆,砲華,Wilson,停車場看更

(除球場上各人外,其餘不知名人仕皆不易在小圖中發現)

@中七,灣仔小童

===========================================

唉...

阿齊,我自己一個人做做下野,又o係度諗野啦...

我知你會問我做乜諗野...

其實都係諗o個d野。(唔係賤野呀!)

都係你好有興趣知o個d...

雖然依家係唔想,但係總有一日我又會開始想拍下拖。

亦都因為咁...我到呢d時候又會十五十六架啦~

你都知我驚既。

我同你份人好似對住呢d野既時候都唔係好夠自信,當然你好過我啦

就係咁樣畏首畏尾,搞到自己會為左呢件事去煩。

唔知點解,我就係唔可以去洒脫咁去做個決定。

成日諗如果衰左就會點會點...其他人通常就會o係呢個時候講...

試下先知得唔得架,或者無你諗得咁灰呢~

係既,如果我大無畏,我諗我可以一d都唔怕,想做就去啦~

可惜自己又唔係咁既人。

好驚到最後...賠了夫人又折兵。拖又拍唔成,又無左個朋友。

最慘係無左個朋友...

俾人拒絕,無所謂丫,自己又唔係高質素,又唔識追女仔,食檸檬都好正常

但係拒絕完,如果一個唔好彩,唉ya,之後成日煞有介事咁

尷尬無計傾既話...嘩...我真係無地自容呀到時~

自己諗完又覺得自己真係白痴。做一件事點解要諗咁多野...鍾意咪得咯

自己係太計較得失掛...唉~改唔到

諗起暗戀o個種感覺其實都幾開心,幾舒服。

你應該都同我一樣都好享受掛~

哈哈~~

過左澳洲之後,我地都繼續keep住傾下大家d感情生活,又吹下水咁~

所以你都知我好多野,哈哈~

講得既,差不多都講晒你知咁滯啦...

多謝你成日一得閒同我ICQ~~好鬼開心架~

快D到七月啦,你番黎我地去同肥腸佢地打波。

夜晚你地飲啤酒,我飲可樂,吹下水,一樂也~差佬埋黎周我地,你rap d英文佢聽啦~

我就負責同肥腸唱陳冠希首香港地咯~I Rap the Police~I Rap the 肥騰騰~

唉~又三點啦~

番去做野lu...呢封信如果寄過黎澳洲,都唔知幾多日先收到lu~

寫o係度俾你算啦~又唔係寫得多~

早抖啦,齊

得閒咪留意下Malay或者國內既同胞咯~再唔係番黎仲有好多選擇架

笨力上

===========================================

台長: 笨力
人氣(115) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文