24h購物| | PChome| 登入
2004-07-13 20:18:51| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

苗栗之旅-2(4/7/2004-12/7/2004)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係第二日拉,
都依然掛住巴西隊拉,
好掛住leila,carol,wal,lili,kiki
特別係leila同carol,。

其實第一晚到我只係見到virna同leila,
virna向lobby打電話,
咁我自己一個人去佢地個層,
真係唔知佢會向邊間房,
都真係唔知點算,
咁我都諗住求其搵一個球員問佢leila向邊,
咁我就簡左一間開住門,
一入去竟然見到leila lor...都話我地有緣到爆.
就係咁我一晚可以見到leila,
知佢又就快結婚lu...
最開心係佢會真係好關心我,
向機場burger king佢見我一個人坐,
佢會叫我坐埋佢到,
見我唔明佢地講乜,又會講番我知,
仲會用手踏住我隻腳,
好warm....會feel到佢真係care我...

judy都話carol好人,係真ge..
佢又識英文,又成日笑,
真係好鬼死好人..
我晚晚都會搵佢傾計,好想再見佢呀...
估唔到可以同佢friend到咁~~~
同埋最喜歡佢無論d野幾唔啱食,都會試試食,
個餐welcome dinner都係只得佢肯食d chinese food..
我覺得好難得,好明顯佢真係好乖,
次次早餐都會去,仲要勁早去,
呢d真係一個球員應該有既態度...

今之好少機會同wal傾計,
但見佢成日做埋d搞鬼表情,
好得意lor...
同埋佢第一日朝早食breakfast時,
佢都有過黎攬我,仲叫leila坐去我張台...
好好好...

lili我見到佢真係好開心,
佢依然成日打我,
valeska問佢搞乜成日打我,佢話同我friend,
咁我都唔介意ge...佢同我溝通方法就係咁,
不過我幾mind佢周圍同人講我d樣衰野,
搞到成隊都知我為leila喊,
低bb~~坐佢同leila中間食飯,
佢隻手放向我張椅度,好似我係佢女朋友咁,
佢地勁笑我...

kiki成日朝早都成個木頭咁,
佢一時可以好癲,一時就勁唔講野,
都幾嚇死我~~~

今次收獲係識到carol,
再見到leila, wal, kiki, lili,
仲有leila既練波衫,carol既練波衫+帽,
覺得carol好有心,真係寫晒名向件衫同帽度~~~

leila, carol, lili你地要加油,
你知我真係好想你地去到olympic,
carol你同我講可能你同leila會被out,
我個刻真係想喊架..你知我最唔想你兩個有事,
難係難,但我信你地,打好d...
wal你唔開心我都唔開心,受傷冇人會開心,
但你一定要快d好番~~
你地壓力咁大,我唔想你地唔開心,而我又幫唔到d乜,
我真係好想幫你地...
你地邊個有事我都會唔開心,因為你地係我最好最珍惜既好朋友仔!!!

台長: mag
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文