24h購物| | PChome| 登入
2004-07-12 23:00:07| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

苗栗之旅-1(4/7/2004-12/7/2004)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

去左一個星期苗栗,
講真真係好鬼死辛苦,個個咁既地方,
見到d咁既人,又冇得上網,又冇taxi,
又冇o野食,都幾頂唔順拉。

但今次識左carol,真係一個bonus,
佢英文好掂,又勁nice,簡直令我向三日內愛上左佢拉!!
之前向sao cantenao都見過佢,但完全冇同佢溝通,
佢竟然話記得我同阿媽去過brasil~~~
我覺得佢實在太似lu,
個樣似,又成日上網,又識英文,
所以對佢感覺好好好...

呢個trip可以見番leila,lili,kiki,wal,fofao一齊,
好似返番去1999.2000年咁,係因為leila,我喜歡上巴西隊,
係因為leila,我識左佢地,
今次我好開心感覺到leila對我好好,
可以同佢地坐同一架車去練波,一齊去機場,
可以同佢地一枱食飯,
都係第一次!!
雖然俾人話,但leila同carol都好照顧我,
會back up我...
我會記得carol,lili,mari佢地話有咩事佢地都會睇住我,
話我既就搵佢地講...
個刻真係好感動架...
識左carol都唔夠一個星期,佢又係新隊員,
佢可以咁back up我,搞到我覺得我要對番佢勁好~~~
而leila見我唔開心,都主動叫我坐埋去,
我叫佢唔使講,但佢又唔聽,
見佢真係走去同人講,真係sweet死我...

個trip好支力,但可以日日見到leila,
幾支力都頂得住...陪左carol,valeska,fabiana,erika,sassa行街,
又要幫leila周圍買野....
苗栗我最熟三角公園lu...

有唔開心既野,但唔寫住先lu...
落機後勁支力拉~~~
但好擔心walewska,你唔好有事呀~~
見你隻腳勁腫,我好唔開心呀~~
你同carol都要去olympic架!!!!


台長: mag
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文